Onze werkwijze
De grootste successen beginnen bij jezelf
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Daarom passen wij onze filosofie over gastvrijheid ook toe op onszelf.
Als je met Horeca Improvement aan de slag gaat, werken we van begin tot eind samen om tot het beste resultaat voor je horeca bedrijf te komen. En als onderweg blijkt dat dingen anders moeten, sturen we bij waar nodig.



Deze stappen doorlopen we samen

Kennismaking
Tijdens een persoonlijk gesprek stellen we samen de hulpvraag vast en bepalen we de gastvrijheidsdoelen van jouw bedrijf.

Training
We gaan met je team aan de slag: actief en interactief, waarbij ze samenwerken, elkaar een spiegel voorhouden en verbeteren.

Jouw eigen keurmerk
Na het succesvol doorlopen van de training ontvangt jouw bedrijf het enige echte Horeca Improvement-keurmerk!

Evaluatie
We evalueren gezamenlijk de training, en na een aantal weken spreken we elkaar weer om te kijken hoe het nu gaat met de gastvrijheid.
Veelgestelde vragen

Voordat je aan de slag gaat met een van onze trainingen, wil je natuurlijk weten waar je aan toe bent. Dit zijn de antwoorden op vragen die we vaak krijgen.
Dit is afhankelijk van welke training er gegeven gaat worden. Trainingen van Horeca Improvement zijn altijd actief, kort en duidelijk met als resultaat: de gestelde doelen bereiken.
Per groep kunnen er maximaal 10 medewerkers deelnemen aan onze trainingen.
Naast het geven van trainingen zetten onze opdrachtgevers ook coaching in als middel om de medewerkers meer in hun kracht te zetten. Alleen dan gaan ze meer plezier in hun werk krijgen.
Horeca Improvement traint met name veel in de horeca, maar ook de zorg is geen onbekend terrein. Horeca en zorg hebben veel raakvlakken en kunnen veel van elkaar leren op het gebied van gastvrijheid.
Horeca Improvement kan in overleg een interim-opdracht uitvoeren, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze trainers.
Naast horeca verzorgen we met Horeca Improvement ook gastvrijheidstrainingen voor de zorgsector.