Traject'Gastvrijheid gaat over houding'

Gastvrijheid gaat over houding, over mensen zien, over inrichting, representatie van de omgeving én het personeel en nog veel meer. Er komt voor u, als werkgever, dus veel bij kijken om alle aspecten goed over te brengen en op niveau te houden.

Soms gaat het fout of dreigt het de verkeerde kant op te gaan. De omzet blijft achter, het aantal gasten daalt, de mensen zijn minder tevreden.

Omzetstijging

Een traject bij HorecaImprovement hielp al veel horecaondernemers en andere organisaties bij het omdraaien van die neerwaartse spiraal. Bezoekersaantallen verdubbelden en de omzet steeg met tientallen procenten!

Onze trajecten zijn altijd op maat, maar er is een aantal terugkerende aspecten te noemen. Om zelf te ervaren wat er speelt bezoeken wij uw locatie als gast, we noemen dat een mystery visit. Uit zo’n bezoek halen we veel waardevolle informatie die, helaas, vaak verrassend blijkt voor de ondernemer.

Training op maat

Op basis daarvan trainen wij uw personeel. Ook onze trainingen zijn maatwerk en dus afgestemd op wat uw bedrijf nodig heeft. Het aantal trainingen is afhankelijk van de vraag. Soms is één training voldoende, soms is er meer nodig. Sowieso bezoeken wij uw bedrijf na ongeveer een half jaar opnieuw om te kijken hoe het gaat, of de gastvrijheid is verbeterd en de gemaakte afspraken worden nageleefd.

Kortom, een traject met HorecaImprovement bezorgt u:

  • Professionele, enthousiaste medewerkers
  • een hogere omzet
  • meer en tevreden gasten
  • een hoge standaard in gastvrijheid

Neem contact met ons op voor een goed gesprek over gastvrijheid.