Aanbevelingen

Zij gingen je voor

Zo ervaren klanten Horeca Improvement

Onze wens was om van ‘goed’ naar ‘geweldig’ te gaan, en dat is gelukt: Albert-Jan is als buitenstaander echt in staat om de verbinding met medewerkers aan te gaan en ze inhoudelijk te trainen.
Corinne Starreveld
HR Manager bij HCC Belmont
Veel van onze medewerkers waren nieuw in het horecavak, en wij wilden ze helpen hun gastvrijheid te ontwikkelen. Iedereen heeft wel wat waardevols geleerd bij de training, en dat merken onze gasten.
Carmen Spijker
Bedrijfsmanager bij DROOM De Landerij
De terrastraining die onze medewerkers bij Horeca Improvement hebben gevolgd, was duidelijk en doelgericht. Ze hebben de boel op scherp gezet, waardoor onze gasten nu als een koning rondlopen!
Tom Temmink
Bedrijfsleider bij Brasserie De Boerderij
We hebben met de training en expertise van Horeca Improvement de puntjes op de i gezet: ons terras ziet er netter uit en gasten worden nóg gastvrijer behandeld dan voorheen.
Susan Boode
Eigenaar van Herberg De Pot
Het mbo moet up-to-date blijven met de ontwikkelingen in het bedrijfsleven, en daarom zetten we de expertise van Horeca Improvement regelmatig in om de laatste trends in het vak aan onze studenten te leren.
Johan Hoens
Teamleider Horeca Rijn IJssel Vakschool
Horeca Improvement heeft ons een spiegel voorgehouden om de gastvrijheid en beleving voor alle afdelingen van Burgers’ Zoo te verbeteren. Albert-Jan maakt trainingen voor iedereen doeltreffend en interessant.
Lisette Jansen
Hoofd Receptie Burgers’ Zoo
Door zijn goed ontwikkelde gevoel voor gastheerschap wist Albert-Jan snel een analyse te maken van wat beter kon. De kracht van Horeca Improvement ligt in het ontwikkelen en uitvoeren van een goed concept.
Roel Wieringa
JC Groep
Horeca Improvement wist onze medewerkers te enthousiasmeren met pakkende voorbeelden en positieve boodschappen. In de training is er een goede link tussen theorie en praktijk, en medewerkers dragen actief bij!
Roy & Jessy Tinneveld
De Smaakcateraar Gendt
Ik kan Albert-Jan van harte aanbevelen om gastvrijheid binnen je organisatie op te starten óf naar een hoger niveau te tillen. De combinatie van een echte horeca-man, waarbij je merkt dat gastvrijheid écht zijn passie is, in combinatie met goede training skills, maakt hem een perfecte trainer! Nogmaals dank en absoluut tot een volgende keer!
Laura Janssen
Teamleider facilitair Dichterbij
Fantastisch werk! Het wachten op jou was het héél erg waard Albert-Jan Hoefnagels! Alleen maar leuke en trotse reacties. De combinatie van HORECA-man, 'strenge hotello leraar' en een enorme passie voor gastvrijheid en toch ook voor de zorg...maakte jou de perfecte teacher voor onze talenten🍍🙏
Marjolijn Hoogendam
Project- en advieswerkzaamheden | Huisvesting & soft facilities | Bedrijfskundig facilitair advies
Albert- Jan heeft voor de teams van Thuis bij Fien en Plek NMGN een leiderschapstraining verzorgd met behulp van de DISC methode. Deze training heeft ons als team bewust gemaakt van de verschillen in teamleden en hoe we met elkaar omgaan. Daardoor is de samenwerking veel beter geworden. Naast dit resultaat is Albert- Jan ook een fijne trainer die de horeca en de dynamiek daarin goed begrijpt. Voor ons belangrijk geweest om te kiezen voor Albert Jan. Wij raden Albert- Jan zeker aan om als trainer of adviseur in te zetten.
Kees de Louw
eigenaar restaurants Thuis bij Fien en PLEK Nijmegen
Jij super bedankt voor je inzet! Altijd fijn om samen dit soort projecten te kunnen en mogen doen.
Erik Guus Weerdenburg
Praktijk instructeur Rijnijssel Vakschool Wageningen, en eigenaar by Guus: Private dining | Catering | Ondersteuning
Alweer een paar dagen geleden dat wij, het team van Bistro Jan, hebben genoten van jouw training. Met ons hele team hebben wij weer een super gezellige en leerzame paar dagen gehad, om zodoende onze service en gastvrijheid naar een nog hoger plan kunnen tillen!! Ongelooflijk hoe snel we al resultaten zien en merken; onze eigen reviews zijn inmiddels ook weer in rating gestegen. Al met al kijken wij weer terug op een zeer succesvolle en ook nog eens erg gezellige paar dagen. ALBERT-JAN: BEDANKT!!!
Jacob Bakker
Eigenaar Bistro Jan Zeist

Dit vinden de deelnemers

Alweer een paar dagen geleden dat wij, het team van Bistro Jan, hebben genoten van jouw training. Met ons hele team hebben wij weer een super gezellige en leerzame paar dagen gehad, om zodoende onze service en gastvrijheid naar een nog hoger plan kunnen tillen!! Ongelooflijk hoe snel we al resultaten zien en merken; onze eigen reviews zijn inmiddels ook weer in rating gestegen. Al met al kijken wij weer terug op een zeer succesvolle en ook nog eens erg gezellige paar dagen. ALBERT-JAN: BEDANKT!!!

Jacob Bakker Bistro Jan Zeist

Ik heb geleerd dat je met een klein gebaar veel kunt bereiken. Het is belangrijk dat iedereen in het team zijn eigen krachten kan inzetten en Horeca Improvement heeft ons daarin uitstekend begeleid.

Werkbegeleider bediening Leger des Heils

Albert-Jan heeft ons laten zien waar de ananas, het keurmerk van Horeca Improvement, voor staat: pure gastvrijheid, van de keuken tot aan de tafel. Heel waardevol!

Ontbijtkok HCC Belmont
0 +

Gegeven trainingen

0 +

Tevreden ondernemers

0 +

Gastvrije medewerkers