Aanbevelingen

Zij gingen je voor

Zo ervaren klanten Horeca Improvement

Onze wens was om van ‘goed’ naar ‘geweldig’ te gaan, en dat is gelukt: Albert-Jan is als buitenstaander echt in staat om de verbinding met medewerkers aan te gaan en ze inhoudelijk te trainen.
Corinne Starreveld
HR Manager bij HCC Belmont
Veel van onze medewerkers waren nieuw in het horecavak, en wij wilden ze helpen hun gastvrijheid te ontwikkelen. Iedereen heeft wel wat waardevols geleerd bij de training, en dat merken onze gasten.
Carmen Spijker
Bedrijfsmanager bij DROOM De Landerij
De terrastraining die onze medewerkers bij Horeca Improvement hebben gevolgd, was duidelijk en doelgericht. Ze hebben de boel op scherp gezet, waardoor onze gasten nu als een koning rondlopen!
Tom Temmink
Bedrijfsleider bij Brasserie De Boerderij
We hebben met de training en expertise van Horeca Improvement de puntjes op de i gezet: ons terras ziet er netter uit en gasten worden nóg gastvrijer behandeld dan voorheen.
Susan Boode
Eigenaar van Herberg De Pot
Het mbo moet up-to-date blijven met de ontwikkelingen in het bedrijfsleven, en daarom zetten we de expertise van Horeca Improvement regelmatig in om de laatste trends in het vak aan onze studenten te leren.
Johan Hoens
Teamleider Horeca Rijn IJssel Vakschool
Horeca Improvement heeft ons een spiegel voorgehouden om de gastvrijheid en beleving voor alle afdelingen van Burgers’ Zoo te verbeteren. Albert-Jan maakt trainingen voor iedereen doeltreffend en interessant.
Lisette Jansen
Hoofd Receptie Burgers’ Zoo
Door zijn goed ontwikkelde gevoel voor gastheerschap wist Albert-Jan snel een analyse te maken van wat beter kon. De kracht van Horeca Improvement ligt in het ontwikkelen en uitvoeren van een goed concept.
Roel Wieringa
JC Groep
Horeca Improvement wist onze medewerkers te enthousiasmeren met pakkende voorbeelden en positieve boodschappen. In de training is er een goede link tussen theorie en praktijk, en medewerkers dragen actief bij!
Roy & Jessy Tinneveld
De Smaakcateraar Gendt

Dit vinden de deelnemers

Ik heb geleerd dat je met een klein gebaar veel kunt bereiken. Het is belangrijk dat iedereen in het team zijn eigen krachten kan inzetten en Horeca Improvement heeft ons daarin uitstekend begeleid.

Werkbegeleider bediening Leger des Heils

Albert-Jan heeft ons laten zien waar de ananas, het keurmerk van Horeca Improvement, voor staat: pure gastvrijheid, van de keuken tot aan de tafel. Heel waardevol!

Ontbijtkok HCC Belmont
    0 +

    Gegeven trainingen

    0 +

    Tevreden ondernemers

    0 +

    Gastvrije medewerkers